Suivre : Consultation : Blog

SHERLOCK HOLMES I ELS IRREGULARS DE BAKER STREET. A LA RECERCA DE WATSON - Librería Bibliotecas Públicas

SHERLOCK HOLMES I ELS IRREGULARS DE BAKER STREET. A LA RECERCA DE WATSON
Titre:
SHERLOCK HOLMES I ELS IRREGULARS DE BAKER STREET. A LA RECERCA DE WATSON
Sous:
Auteur:
MICHAEL CITRIN; TRACY MACK
l'Éditorial:
CADÍ
Une année d'édition :
Matière
Narrative enfant
978-84-474-1166-5
les Pages :
Reliure :
Catalán
Disponibilité:
(Consulter)
14,94 € Acheter

Synopsis

Continuen, en aquesta nova entrega, les aventures dels simpàtics personatges dels Irregulars de Baker Street, una colla de nois del carrer que treballen a les ordres del detectiu Sherlock Holmes.
En aquesta ocasió, han de resoldre l'assassinat d'un famós arqueòleg al Museu Britànic mentre porta a terme una investigació secreta sobre la deessa Diana. Darrere tot està el malvat professor Moriarty, que segresta, a més a més, el doctor Watson, amic i biògraf de Holmes.
A la vegada, Ozzie, un dels joves protagonistes segueix cercant el seu pare, la identitat del qual desconeix, encara que podria ser algú molt proper...

Base de datos de películas Base de datos de libros Recomendamos Recomendamos Banner1 Banner2