Jarrai iezaguzu: Kontsulta: Bloga

SHERLOCK HOLMES I ELS IRREGULARS DE BAKER STREET. A LA RECERCA DE WATSON - Librería Bibliotecas Públicas

Bilatzea
Bilaketa aurreratua
SHERLOCK HOLMES I ELS IRREGULARS DE BAKER STREET. A LA RECERCA DE WATSON
Titulua:
SHERLOCK HOLMES I ELS IRREGULARS DE BAKER STREET. A LA RECERCA DE WATSON
Azpititulua:
Egilea:
MICHAEL CITRIN; TRACY MACK
Argitaletxea:
CADÍ
Edizio-urtea:
Haurren narratiba
ISBN-a:
978-84-474-1166-5
Orrialdeak:
Koadernatzea:
Catalán
Erabilgarritasuna:
14,94 € Erosketa

Sinopsia

Continuen, en aquesta nova entrega, les aventures dels simpàtics personatges dels Irregulars de Baker Street, una colla de nois del carrer que treballen a les ordres del detectiu Sherlock Holmes.
En aquesta ocasió, han de resoldre l'assassinat d'un famós arqueòleg al Museu Britànic mentre porta a terme una investigació secreta sobre la deessa Diana. Darrere tot està el malvat professor Moriarty, que segresta, a més a més, el doctor Watson, amic i biògraf de Holmes.
A la vegada, Ozzie, un dels joves protagonistes segueix cercant el seu pare, la identitat del qual desconeix, encara que podria ser algú molt proper...

Erosketa-saskia

0 Artikuluak 0,00 €
Base de datos de películas Base de datos de libros Recomendamos Recomendamos Banner1 Banner2