Jarrai iezaguzu: Kontsulta: Bloga

Bilaketa aurreratua
LA XARXA AMOROSA PER EDUCAR
Titulua:
LA XARXA AMOROSA PER EDUCAR. LES IDEES CLAU DE LA PEDAGOGIA SISTÈMICA MULTIDIMENSIONAL
Azpititulua:
Egilea:
TRAVESET VILAGINÉS, MERCÈ; PERELLADA ENRICH, CARLES
Argitaletxea:
OCTAEDRO
Edizio-urtea:
Heziketa
ISBN-a:
978-84-9921-588-4
Orrialdeak:
Koadernatzea:
Catalán
Erabilgarritasuna:
18,80 € Erosketa

Sinopsia

Els principis que aporta la pedagogia sistèmica multidimensional contribueixen a humanitzar l?educació, a unir la ment i el cor, a dignificar les arrels i la identitat de totes les persones, a enfortir i ordenar la complexitat de vincles perquè cadascú estigui en el seu lloc, i a fer possible que les noves generacions puguin desenvolupar al màxim les seves potencialitats.
L?aplicació de les aportacions de la visió sistèmica al marc educatiu obre la porta a un nou paradigma pedagògic que possibilita als docents mirar la realitat educativa com un tot, vinculant els sistemes familiars, socials, culturals i històrics, i espirituals, i d?altra banda veure com això influeix, repercuteix i està en la base dels processos d?ensenyament-aprenentatge.
Ara ja sabem que l?ésser humà està constituït per una xarxa immensa de complexitats neuronals, sensorials, psíquiques, socials i espirituals que s?estan afectant contínuament. Tant la física moderna com la neurociència i la biologia, per citar només alguns camps de la ciència, mostren descobertes que van en aquesta direcció.
La pedagogia sistèmica multidimensional posa la mirada en el desenvolupament de la consciència, la interioritat i la complexitat de dimensions vinculars transgeneracionals, intergeneracionals, intrageneracionals i interpersonals, i en com la inclusió d?aquesta informació omple de sentit l?aprenentatge i vincula el ser, el pensar, el sentir i el fer.
Aquesta educació inclou la raó i la intuïció, escolta el cos, les emocions, els sentits i significats de cada persona, és creadora d?una xarxa de nous sabers, i implica la comprensió d?una realitat interconnectada i complexa. Visualitza un currículum multidimensional i transdisciplinar significatiu, que ens ajuda a agrair el passat i allò sagrat que porta a l?ànima cada persona, per gaudir del present i obrir-nos al futur amb èxit.
En aquest llibre es presenten els fonaments de tot plegat i algunes eines per portar-ho a la pràctica.

Erosketa-saskia

0 Artikuluak 0,00 €
Base de datos de películas Base de datos de libros Recomendamos Recomendamos Banner1 Banner2