Jarrai iezaguzu: Kontsulta: Bloga

Erabilgarritasuna:
17,00 € Erosketa

Sinopsia

La cuina del mon romà va anar evolucionant des de la senzillesa dels plats propis d’un poble de pastors i pagesos fins a la creació de la primera gastronomia sofisticada d’Occident. Roma, amb un Imperi que anava de l’Atlàntic a l’Índic i dels deserts als boscos germànics, va poder disposar d’una cuina extremadament variada integrant a les seves receptes els productes de tot el món conegut.
La base del primitiu menjar romà era l’associació vegetal coneguda com a tríada mediterrània: el blat, l’olivera i la vinya, però la cuina i la gastronomia romana no s’aturen, tan sols, en aquests ingredients. Es tracta d’una cuina rica i equilibrada en la qual intervenien tots els productes que es trobaven a l’abast; alguns de més senzills i d’altres de més complicats.
I el que aquest llibre pretén és aconseguir que tothom des de la cuina de casa seva pugui gaudir d’una part important de la cultura romana: la més saborosa i, tal vegada, la més divertida. La pràctica culinària permetrà als lectors no tan sols conèixer sinó també disposar de les bases per experimentar i compartir una part de la vida privada dels nostres avantpassats, tot convertint la història en una experiència sensorial única.

Erosketa-saskia

0 Artikuluak 0,00 €
Base de datos de películas Base de datos de libros Recomendamos Recomendamos Banner1 Banner2