SHERLOCK HOLMES I ELS IRREGULARS DE BAKER STREET. A LA RECERCA DE WATSON - Librería Bibliotecas Públicas

SHERLOCK HOLMES I ELS IRREGULARS DE BAKER STREET. A LA RECERCA DE WATSON
SHERLOCK HOLMES I ELS IRREGULARS DE BAKER STREET. A LA RECERCA DE WATSON
MICHAEL CITRIN; TRACY MACK
CADÍ
Narrativa infantil
978-84-474-1166-5
Catalán

Continuen, en aquesta nova entrega, les aventures dels simpàtics personatges dels Irregulars de Baker Street, una colla de nois del carrer que treballen a les ordres del detectiu Sherlock Holmes.
En aquesta ocasió, han de resoldre l'assassinat d'un famós arqueòleg al Museu Britànic mentre porta a terme una investigació secreta sobre la deessa Diana. Darrere tot està el malvat professor Moriarty, que segresta, a més a més, el doctor Watson, amic i biògraf de Holmes.
A la vegada, Ozzie, un dels joves protagonistes segueix cercant el seu pare, la identitat del qual desconeix, encara que podria ser algú molt proper...