SÈRIE DOCUMENTAL. EXPEDIENTS DE CONSTRUCCIÓ I ADEQUACIÓ DE LA XARXA DE CARRETERES 1844-1980 DE L´ARX - Librería Bibliotecas Públicas

UTGÉS VALLESPÍ (A CURA DE), MARIA
MARCOMBO
Biblioteconomía
978-84-393-7747-4
Catalán

Aquesta publicació recull el tractament arxivístic de la sèrie documental Expedi ents de construcció i adequació de la xarxa de carreteres 1844-1980, produïda pe r l'administració perifèrica de l'Estat i transferida a l'Arxiu Nacional de Cata lunya pel Departament de Política Territorial i Obres Públiques. Són un total de 1.200 projectes d'obres de la xarxa viària de Catalunya, realitzats entre 1844 i 1980, els quals representen un exemple de les polítiques d'infraestructures de senvolupades a Catalunya durant els darrers 160 anys per l'administració compete nt en cada període històric (Mancomunitat de Catalunya, Ministerio de Fomento-5ª Jefatura, diputacions territorials i Generalitat de Catalunya).