QUI VA MATAR EL FLOQUET DE NEU - Librería Bibliotecas Públicas

Novela contemporánea
978-84-7596-514-7
Catalán

La nit del 31 de desembre del 1999 a l'1 de gener del 2000 va ser, per molts, la nit del canvi de mil·lenni. Així ho van celebrar milions de ciutadans arreu del món. Aquella nit, però, també va ser l'última nit de tot un símbol: l'endemà al matí, el goril·la albí del parc zoològic de Barcelona va aparèixer mort fora de la seva gàbia. Aquest és el punt d'arrencada de Qui va matar el Floquet de Neu, una novel·la en què la intriga burlesca, la introspecció obsessiva i la història d'amor es barregen fins a anticipar un final, que encara ha de passar i només serà possible en un plató de televisió. Per arribar-hi, els personatges hauran d'acarar totes les pors, les de la vida frenètica de finals de mil·lenni i les més remotes, les de la infantesa en una bombolla confortable al millor país del món.Joan Carreras empeny amb contundència l'encontre d'aquests dos universos i estavella uns personatges contra els altres per arrossegar el lector amb una ficció prenyada de significacions. Escrita amb la maduresa necessària per recercar la Innocència sense vergonya, Qui va matar el Floquet de Neu agradarà a tothom que vulgui estimar-se tal com és i tal com va ser.

Otros artículos del autor

L´ÀGUILA NEGRA