PLA TERRITORIAL PARCIAL DE LES COMARQUES GIRONINES - Librería Bibliotecas Públicas

PLA TERRITORIAL PARCIAL DE LES COMARQUES GIRONINES
PLA TERRITORIAL PARCIAL DE LES COMARQUES GIRONINES

MARCOMBO
Otras publicaciones
978-84-393-8645-2
Grapado
Catalán

Text del Pla territorial parcial de les comarques gironines, que ordena el terri tori que abasten les comarques de l'Alt Empordà, el Baix Empordà, el Gironès, la Selva, el Pla de l'Estany, la Garrotxa i el Ripollès. Estableix les determinaci ons que han de ser respectades i desenvolupades per les actuacions territorials, especialment les urbanístiques, les d'infraestructures de mobilitat, i les deri vades de les polítiques de protecció del patrimoni ambiental, cultural, social i econòmic. Conté la memòria, els plànols d'ordenació i les Normes d'ordenació ter ritorial. Inclou una síntesi de l'Estudi econòmic i financer i de la Memòria amb iental. La totalitat de la documentació és accessible, en format electrònic i gr atuït, al web del Departament de Territori i Sostenibilitat.