PETITA HISTÒRIA DE L'ARC DE BERÀ - Librería Bibliotecas Públicas

EDITORIAL MEDITERRÀNIA, SL
Libros didácticos
978-84-9979-480-8

Us presentem la Petita història de l'Arc de Berà, un dels monuments més destacats de l'època romana a casa nostra. A través dels ulls dels germans Joan, Pau i Aina, tres nens d'avui dia que viuen a Roda de Berà, coneixerem l'origen de l'Arc, les hipòtesis sobre la seva construcció i algunes de les vicissituds que li han ocorregut al llarg dels segles, com ara una explosió durant la Guerra Civil, els treballs de restauració i conservació, el seu valor simbòlic i la seva declaració com a Patrimoni de la Humanitat.
La col?lecció Petites històries compta amb gairebé 300 títols diferents, tots ells il?lustrats per Pilarín Bayés. Gràcies a aquesta col?lecció, els nens i nenes de diverses generacions han pogut conèixer els artistes, tradicions i indrets més destacats de la nostra cultura, de manera divertida i amena.

Otros artículos del autor