NUNES. MÉS ENLLA DEL TEMPS - Librería Bibliotecas Públicas

EDICIONS I PROPOSTES CULTURALS ANDANA, SL
Directores de cine
978-84-16445-14-1

NUNES, MES ENLLA DEL TEMPS VOL RESCATAR UN CREADOR RADICAL, JOSE MARIA NUNES, UN CINEASTA I PENSADOR ANARQUISTA. CONEGUT MEMBRE DE L’ESCOLA DE BARCELONA, AMB PEL·LICULES MITIQUES COM NOCHE DE VINO TINTO I BIOTAXIA, EL SEU CINEMA SEMPRE VA ANAR CONTRA LA COMODITAT DE L’ESPECTADOR I EL SISTEMA. L’ANY 1968 AMB UN FILM REVOLUCIONARI, SEXPERIENCIAS, VA POSAR EN QUESTIO LES VERITATS OFICIALS DEL MOMENT QUE DONAVA L’ESQUENA A LA DRAMATICA REALITAT QUE ES VIVIA ALS CARRERS DE TOT EL MON. COM A PENSADOR, VA MANIFESTAR-SE SEMPRE A FAVOR DE LA REBEL·LIO: L’ANY 1983, EN UN REPORTATGE SOBRE L’ANARQUISME ESPANYOL FET PER A LA TELEVISIO ALEMANYA, DEIA QUE L’UNICA SOLUCIO PEL POBLE ESPANYOL ERA LA INDIGNACIO, MOLTS ANYS ABANS QUE ESCLATES EL MOVIMENT DEL 15-M. UN ELENC ESCOLLIT D’IL·LUSTRES INTEL·LECTUALS I ACTIVISTES APORTA AL LLIBRE, DES DEL PRESENT, UNA LECTURA REIVINDICATIVA DE NUNES I DE L’ANARQUISME. ENRIQUE VILA-MATAS, MANUEL DELGADO, PEPE RIBAS, VALENTIN ROMA, XAVIER MONTANYA, DAVID CAÑO, IMMA MERINO, ISAKI LACUESTA, AINIZE GONZALEZ; JULIO LAMAÑA, ESTEVE RIAMBAU, JORGE NUNES, STEVEN MARSH, BRICE CASTANON, ALEJANDRO MONTIEL I ORIOL DIEZ HI DIUEN LA SEVA EN UN LLIBRE COORDINAT PER JOAN M. MINGUET.