MUSEU INDUSTRIAL DEL TER/EL - Librería Bibliotecas Públicas

MARCOMBO
978-84-393-7912-6
Catalán

Quadern amb resums il·lustrats i propostes didàctiques per conèixer el Museu Ind ustrial del Ter, situat en una antiga fàbrica de filatura de l'any 1841. Explica el procés d'industrialització al voltant del riu i la transformació del cotó en fil, l'energia hidràulica i els dos tipus de turbines hidràuliques, així com le s colònies i fàbriques situades a les vores del riu Ter mitjà i la colònia anome nada "dels anglesos". Tot plegat a través de maquinària, il·ustracions, objectes i documents que en faciliten la comprensió. Inclou un glossari i activitats did àctiques.