MEDITERRÀNIA DEL SEGLE XX. REALITATS I MIRADES / THE MEDITERRANEAN OF THE 20TH CENTURY. REALITIES AN - Librería Bibliotecas Públicas

MARCOMBO
Biografías
978-84-393-8667-4
Cartoné
Catalán

Catàleg de l'exposició organitzada per l'Institut Europeu de la Mediterrània i l 'Agència EFE del 7 de juny al 29 d'agost de 2010 al Palau Robert de Barcelona, b asada en l'arxiu fotogràfic de l'agència EFE i comissariada pel periodista Tomàs Alcoverro, guardonat el 2006 amb la Creu de Sant Jordi. L'exposició mostra imat ges de la Mediterrània, que volen recordar els fets més rellevants que han marca t el transcurs d'aquesta regió durant el segle XX: des de la fi dels grans imper is fins a la configuració de nous estats; des de conflictes sagnants fins a la r ecerca de la pau; des del món tradicional i rural fins a la modernitat urbana. U na zona convertida en una de les fronteres més pronunciades del món, on s'observ a una fractura entre el nivell de vida del nord i del sud, i que alhora és llocd e trobada entre l'Orient i l'Occident.