MECANOSCRIT SOBRE ELS MONJOS DE MONTSERRAT - Librería Bibliotecas Públicas

Historia de Europa
978-84-92437-08-5
Catalán

Per primera vegada, en un llibre únic i sense precedents, algú que coneix a fons la vida interna del monestir escriu un relat apassionant sobre els monjos de Montserrat i sobre com viuen, treballen, s?organitzen, resen i fan funcionar el seu santuari.
La vida quotidiana de la comunitat ens és descoberta de manera minuciosa per Hilari Raguer, monjo de Mont-serrat des de fa molts anys. Ens parla de quants monjos hi ha, del seu origen, de la vida familiar, de les deliberacions comunitàries, de la democràcia interna, del servei del santuari, del museu, de l?Escolania, dels monjos i la política, dels estudis, de la vida musical, de les ermites i dels ermitans.
Tot en un llibre que sorprendrà a molts i que, tot descobrint les interioritats del monestir, l?acosta encara més a l?estima que sempre ha tingut cap a ell el poble català.