LLAMBILLES - MUSEU D´HISTÒRIA DE TARRAGONA - Librería Bibliotecas Públicas

ALISIS
Obras de referencia
978-84-944282-9-6

ELS PAISATGES més bells i les activitats i propostes per gaudir-ne. Parcs naturals, cims emblemàtics, platges encantadores, ciutats espectaculars i molt més.
EL PATRIMONI arquitectònic i monumental en fotografies impactants i amb el detall sobre la seva història i les curiositats més interessants.
TOTS ELS POBLES de Catalunya, amb la descripció del seu paisatge i la vida que els ha definit al llarg de la història i les dades més destacades que els fan únics.
HOMENATGES als homes i dones que dediquen la seva vida a crear noves tradicions per transmetre la cultura mil·lenària a les generacions del segle XXI.
RUTES per descobrir els racons del país i meravellar-nos amb els pobles, les valls, els cims, els rius i els senders costaners més espectaculars.
ACTIVITATS per gaudir de cada pas en el nostre viatge a través del territori català, des de la gastronomia fins a les festes, dels museus a l?esport d?aventura i dels balls tradicionals als festivals culturals.