LITTLE STORY OF DOMÈNECH I MONTANER - Librería Bibliotecas Públicas

LITTLE STORY OF DOMÈNECH I MONTANER
LITTLE STORY OF DOMÈNECH I MONTANER
AINAUD DE LASARTE, JOSEP M.
EDITORIAL MEDITERRÀNIA, SL
5 a 7 años
978-84-9979-390-0

Il·lustrat per Pilarín Bayés, dedicats a la nostra cultura: els artistes, les tradicions, els escriptors, la història, la llengua, la terra...

Puig i Cadafalch i Domènech i Montaner, primeres espases de l?arquitectura modernista juntament amb Gaudí, protagonitzen el novè volum. De Josep Puig i Cadafalch es destaca el seu vessant polític però sobretot la seva obra arquitectònica, amb edificis com la Casa de les Punxes, la Casa Amatller o la fàbrica Casaramona, en què destaquen les seves façanes i la seva riquesa ornamental. De Lluís Domènech i Montaner ens aturem en joies com el Palau de la Música Catalana o l?Hospital de Sant Pau de Barcelona, que la UNESCO ha declarat patrimoni de la humanitat.