LES IMATGES DE LA MARIA MERCÈ - Librería Bibliotecas Públicas

BONET I GARÍ, LLUÍS
L´ABADIA DE MONTSERRAT
978-84-9883-376-8

Lluís Bonet i Garí (el Cros, Argentona, 1893 - Barcelona, 1993), deixeble d'Antoni Gaudí, va ser un dels arquitectes continuadors del temple de la Sagrada Família. Després del 1939 va prendre part en activitats a favor de la cultura catalana. Les sessions de l'Institut d'Estudis Catalans es feren a casa seva del 1941 al 1959. Quan el 1962 va morir la seva esposa, Maria Mercè Armengol, ell va començar a col·leccionar-ne les imatges, de cada any. Aquest volum aplega les reflexions de Lluís Bonet sobre la seva esposa, la família, la fe, i també sobre tot allò que passava a Catalunya en aquells temps convulsos. Sempre seguint el fil conductor de les fotografies.