LA VEU DEL CYRANO - Librería Bibliotecas Públicas

EMPURIES
Novela contemporánea
978-84-16367-72-6

La mort sobtada del gran actor i doblador Quim Pruna, que estava a punt d’estrenar una versió rockera del Cyrano, sacseja la vida de la seva dona i de la fi lla adolescent. La vídua, la Lola, es reclou en una mena d’exili urbà, acompanyada pels skaters de la plaça dels Àngels –els seus àngels– i per la seva fi lla Nora, que s’hi baralla per fer-la reaccionar, amb l’ajut d’una àvia trapella dotada d’un optimisme peculiar. La Lola evoca el passat d’en Quim, des dels inicis en el teatre amateur fi ns al gran èxit a l’escenari, sempre junts i amb algun secret que la mort acabarà desvelant. La veu d’en Quim, present en el doblatge d’anuncis i pel·lícules, continua ressonant en la vida de la Lola. Mentrestant, per a la jove Nora es va obrint tot un món nou, vinculat al teatre, amb Nova York a l’horitzó. Història breu i fresca, amb un to que sap combinar la comèdia amb la tragèdia, la simpatia amb la gravetat, l’humor amb l’emoció.

Otros artículos del autor