LA RECUPERACIÓ DE LA MEMÒRIA HISTÒRICA AL PAÍS VALENCIÀ - Librería Bibliotecas Públicas

LA RECUPERACIÓ DE LA MEMÒRIA HISTÒRICA AL PAÍS VALENCIÀ
LA RECUPERACIÓ DE LA MEMÒRIA HISTÒRICA AL PAÍS VALENCIÀ. REPARAR I DIGNIFICAR LES VÍCTIMES AMB LES SUBVENCIONS ESTATALS (2006-2011)
SANTACREU SOLER, JOSEP MIQUEL
TIRANT LO BLANCH
978-84-370-9986-6

La Llei 52/2007, anomenada de memòria històrica, ha dinamitzat l?acció investigadora dels historiadors i la mobilització dels familiars de les víctimes, de les associacions cíviques i dels partits polítics i sindicats. Estudi detallat de les iniciatives de totes les associacions, dels familiars de les víctimes i de les universitats valencianes, en matèria de recuperació de la memòria històrica al País Valencià, amb les ajudes ministerials concedides fins el 2011; de les trobades d?investigadors, de les taules redones amb testimonis de primera o segona generació, dels homenatges, de les exposicions, del rodatge i projecció de documentals, de les exhumacions de fosses comunes i les identificacions corresponents, es pot trobar en el llibre, a més d?un extens recull bibliogràfic, de referències audiovisuals, d?articles publicats en premsa i webs d?arxius i associacions.