LA MIRADA DE L´AURIGA - Librería Bibliotecas Públicas

EDITORIAL GREGAL
Novela clásica española
978-84-943196-0-0

La mirada de l?auriga, enllà de la trama de la nissaga dinomènida i de l?entrellat d?unes atziagues morts familiars, és una novel?la tan breu com intensa i tan esbalaïdora com poètica. Abraça tota la història de la cèlebre escultura de Delfos, a partir dels records de l?auriga que serví de model als escultors, en un temps en què el món grec estava en col?lisió amb els bàrbars ?perses i cartaginesos? contra els quals els grecs clamaven «?no podrem mai ser / si no som lliures», al?legoria palesa de l?actual conflicte català. Diu l?autor: «És la novel?la més literària que escrit, perquè m?ha estat donada com una gràcia, a glops, i l?he anat escrivint només per ganes d?escriure-la, sense cap altra subjecció, a mesura que anava incrustant amb minuciositat i plaer tots els elements en la relació com peces de marqueteria».