LA CULTURA DE MASSES A LA BARCELONA DEL NOU-CENTS - Librería Bibliotecas Públicas

LA CULTURA DE MASSES A LA BARCELONA DEL NOU-CENTS
LA CULTURA DE MASSES A LA BARCELONA DEL NOU-CENTS
ARÉVALO I CORTÈS, JUST
L´ABADIA DE MONTSERRAT
Otros géneros
978-84-8415-438-9
Catalán

Trajectòria i activitat literària d?un conjunt d?escriptors representants més característics de la cultura popular i de tendència progressiva i republicana del primer terç del segle XX. Estudi de la raó d?ésser i consecucions d?una tradició literària que, tot procedint de la bohèmia revifada a la Barcelona dels anys de la Primera Guerra Mundial, acaba convertint-se, per mitjà dels mass media i al llarg de la dècada dels vint, en el moviment més significatiu i característic de la cultura de masses autòctona.