L'ASPIRADORA DE RAMON LLULL - Librería Bibliotecas Públicas

EDITORIAL METEORA SL
Novela contemporánea
978-84-945428-1-7

El Pol és un periodista cultural, de caràcter ordenat i metòdic, devot dels seus curiosos germans i ple de consciència social, de rebel·lia contra el que considera injust o abusiu.
La Blanca és una creativa d?una agència de publicitat, de caràcter insegur, que rep un encàrrec de prestigi relacionat amb la figura de Ramon Llull.
El Pol, quan decideix lluitar per un ideal que creu superior, pot ser capaç de capgirar la seva vida, d?anar allà on sigui, sense aturar-se gaire en els detalls.
La Blanca, quan s?entusiasma amb un projecte, s?hi capbussa obsessivament, i més si hi detecta un seguit de coincidències amb la seva pròpia persona, amb el seu propi nom.
L?aspiradora de Ramon Llull és una història de lluita entre el compromís proper i el compromís global, un conflicte humà dels nostres dies, les arrels del qual penetren i es perden en els segles, fins als temps del gran filòsof mallorquí.

Otros artículos del autor