L´ARXIU DEL CORRESPONSAL DE GUERRA - Librería Bibliotecas Públicas

L´ARXIU DEL CORRESPONSAL DE GUERRA. COL·LECCIÓ PLÀCID GARCIA PLANAS

MARCOMBO
978-84-393-8935-4

Catàleg de l'exposició de l'arxiu material i documental de Plàcid Garcia-Planas(Sabadell, 1963), corresponsal de guerra de La Vanguardia, construïda amb un centenar d'ítems trobats al camp de batalla. A través d'aquests objectes, Garcia-Planas ha construït durant més de vint anys una visió del món en conflicte. Una visió que va més enllà del fet hemerogràfic, o de l'anècdota sensacionalista, pera esdevenir arqueologia introspectiva de la condició humana i plantejar temes com els límits entre periodisme i literatura, l'oblit i les iteracions històriques, o la mateixa definició de conflicte.