JUAN EDUARDO CIRLOT. L´HABITACIÓ IMAGINÀRIA - Librería Bibliotecas Públicas

Biografías
978-84-393-8777-0
Cartoné

Catàleg de l'exposició que acull l'espai Claustre de l'Arts Santa Mònica del 16 de novembre de 2011 al 15 de gener de 2012, de l'obra de Juan Eduardo Cirlot (19 16-1973), poeta, assagista, teòric i estudiós dels símbols, un dels crítics d'ar t més influents a la Barcelona del seu temps. Vinculat en un inici amb el col·le ctiu Dau al Set i amb el surrealisme d'André Breton i posseïdor d'una personalit at complexa i controvertida, Cirlot va crear un món imaginari i simbòlic molt pe rsonal i ric que comprèn des de les cultures més antigues fins als mites del cin ema del seu temps.