JOAN MIRÓ. CARTELLS D´UN TEMPS, D´UN PAÍS - Librería Bibliotecas Públicas

JOAN MIRÓ. CARTELLS D´UN TEMPS, D´UN PAÍS
JOAN MIRÓ. CARTELLS D´UN TEMPS, D´UN PAÍS. MUSEU D'HISTÒRIA DE CATALUNYA, 16-10-2011/18-03-2012

MARCOMBO
Biografías
978-84-393-8781-7
Bolsillo

Catàleg de la mostra del mateix nom que acull el Museu d'Història de Catalunya d 'octubre de 2011 a març de 2012, una selecció de cartells que mostren, d'una ban da, la rebel·lia de Miró davant dels esdeveniments polítics, socials i culturals que li va tocar viure i, de l'altra, la responsabilitat cívica que ell creia qu e havia de ser inherent a l'artista. Exemple d'aquest compromís és la implicació de Miró tant en iniciatives de suport a diverses institucions i organismes inte rnacionals de tipus humanitari com a favor de les arts escèniques. Text de prese ntació a càrrec de Xavier Antich, professor d'estètica a la Universitat de Giron a i coordinador del Taller de crítica d'art del Museu d'Art Contemporani de Barc elona.