FETS HISTÒRICS I ANÈCDOTES DEL PASSAT DE MENORCA. 2A EDICIÓ - Librería Bibliotecas Públicas

FETS HISTÒRICS I ANÈCDOTES DEL PASSAT DE MENORCA. 2A EDICIÓ
FETS HISTÒRICS I ANÈCDOTES DEL PASSAT DE MENORCA. 2A EDICIÓ
CAPÓ RIUDAVETS, CRISTÒFOL
DOCUMENTA BALEAR S.L.
Ensayo
978-84-16163-63-2

De la seva activitat com a missatge, soldat, pagès, forner i vaquer, Cristòfol Capó de ?Son Guillem? ha tret els Fets històrics i anècdotes del passat de Menorca, llibre en què hi ha una mica de tot, començant amb un record als personatges que ha conegut i continuant amb uns retrats del camp i unes descripcions dels costums, vivències i anècdotes del passat menorquí, il·lustrats profusament amb fotografies i pintures. A més de l?enginy de la narració, Cristòfol Capó deixa una obra amb valors culturals i lingüístics que aporten un valuós coneixement d?aquesta illa mediterrània. El llibre es completa amb un glossari de mots, i un glossari d?expressions i frases fetes a cura de Pilar Vinent.