ÉS L´AMOR QUE MOU EL CEL I LES ESTRELLES - Librería Bibliotecas Públicas

METEORA
Novela de ciencias ficción
978-84-943629-6-5

Dins un còdex de la Biblioteca Vaticana, una investigadora descobreix uns folis, escrits en català i italià, que revelen un seguit d?enigmes sobre el manuscrit únic de l?Espill, la gran obra literària del metge valencià Jaume Roig.
Aquest estrany relat anònim porta la investigadora a la València de 1480 i al Nàpols i a la Roma dels inicis del segle XVI, i li permet saber quin va ser el dificultós periple que va haver de fer l?Espill fins que va trobar repòs a les lleixes vaticanes.
Durant aquest viatge, però, els personatges que custodien el manuscrit únic viuen fets extraordinaris, que només aquells folis anònims són capaços de narrar.

Otros artículos del autor