ENTENDRE DE LA NATURA. FONAMENTS D´UNA CULTURA DE LA SOSTENIBILITAT - Librería Bibliotecas Públicas

ENTENDRE DE LA NATURA. FONAMENTS D´UNA CULTURA DE LA SOSTENIBILITAT
ENTENDRE DE LA NATURA. FONAMENTS D´UNA CULTURA DE LA SOSTENIBILITAT
PIGEM , JORDI
MARCOMBO
Medio ambiente
978-84-393-8790-9
Grapado

Reflexió del filòsof i escriptor Jordi Pigem sobre els canvis en el paradigma de la sostenibilitat provocats per la crisi econòmica i els fonaments que l'han de fer possible. Des d'un enfocament interdisciplinari, l'autor ens presenta temes clau en matèria d'ecologia, economia, sociologia, antropologia i epistemologia a partir d'una estructura en forma de proposicions inspirada per clàssics de la filosofia i el pensament ecològic. Textos que resumeixen la situació del nostre món i proporcionen eines per assolir una visió integral i global, no fragmentada , de l'activitat humana i el planeta. Segona col·laboració de Jordi Pigem en la col·lecció Papers de sostenibilitat del Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible, en el context de la tasca difusora dels valors de la sostenibilitat en la societat catalana.

Otros artículos del autor