ELS EMPOLLONS CONTRAATAQUEN (SÈRIE LA GUERRA DE 6ÈA 2) - Librería Bibliotecas Públicas

ELS EMPOLLONS CONTRAATAQUEN (SÈRIE LA GUERRA DE 6ÈA 2)
ELS EMPOLLONS CONTRAATAQUEN (SÈRIE LA GUERRA DE 6ÈA 2)
CANO, SARA
ALFAGUARA
Narrativa infantil
978-84-204-8515-7
Cartoné

Dues classes rivals. Un viatge a la Gametron Week... en el que res sortirà com havien planejat. La guerra més gamberra que s'ha fet mai! IN3S_: Escolta, Max, tu saps per què s'ha picat l'Àlber? EL_MAXTER_: Ni idea. Des que vam guanyar el viatge a la Gametron està més estrany que un pakurià coix. Vols que després tu i jo anem al Racó del Gamer? A1, A2, A3_: Oooh... Quedareu tots dos solets? <3 <3 <3 ALBER03_: Però què us passa, a vosaltres? Que anirem a la fira de videojocs més flipant del món! A la fi podré conèixer el meu ídol! I els de 6è B regalimaran bava!! HUGO_: Això ja ho veurem... oi que sí, saberudeta meva? OLGA_: És clar que sí, hardware del meu cor. EL_MAXTER_: Per l'embassament de Sèu! Que els de 6è B s'han aliat amb els cervellets del MemBris! Ja hem begut oli! OLGA_: Què et pensaves? Que m'havies perdut de vista, 129? És hora de passar comptes una vegada per sempre. Els de 6è A van guanyar les Olimpíades Culturals i, com a premi, aniran a la Gametron Week, un congrés de videojocs i noves tecnologies que els té completament bojos. Però l'Hugo, el líder de 6è B, està disposat a fer qualsevol cosa per tal de torna'ls-hi la pilota. Sort que els de 6è A són una pinya... bé, que són un bon grup... bé, que hi són, i no es rendiran tan fàcilment. Extres inclosos en aquest llibre:
* Bromes.
* Tot el que has de saber sobre vestuari de criatures.
* Un munt de trucs per fer la guerra.