EL VIATGE A LA FELICITAT - Librería Bibliotecas Públicas

978-84-664-0704-5
Cartoné
Catalán

La recerca de la felicitat és una de les grans aventures humanes. Aquest viatge de l'ésser humà acaba de començar i el seu final és incert. Fa poc més d'un segle, l'esperança de vida era de trenta anys: el mínim per aprendre a sobreviure, si la sort acompanyava, i culminar el propòsit evolutiu de reproduir-se. No hi havia futur ni, per tant, la possibilitat de plantejar-se un objectiu tan insospitat com el de ser feliç. Aquesta era una qüestió que es deixava per a després de la mort i que depenia dels déus.La revolució científica ha desfermat el canvi més important de tota la història de l'evolució: la prolongació de l'esperança de vida, que ha generat més de quaranta anys redundants -en termes evolutius-. Per primera vegada, la humanitat té futur i es planteja, lògicament, com ser feliç ara i aquí. La gent s'ha submergit en aquestes aigües desconegudes pràcticament sense l'ajuda de ningú. Ara la comunitat científica intenta, per primera vegada, il·luminar el camí.Aquest llibre és una aproximació lúcida i apassionant a la felicitat i els seus condicionants: les emocions, l'estrès, els fluxos hormonals, l'envelliment, els factors socials, econòmics, culturals i religiosos... Una indagació que ens revela els descobriments científics més recents al voltant d'aquest tema, i que, en el darrer capítol, ens proposa la fórmula de la felicitat.

Otros artículos del autor

ADAPTARSE A LA MAREA