EL PORT DE LES AROMES - Librería Bibliotecas Públicas

Catalán
Colección:
Butxaca

El 1935, Tom Stewart emprèn un viatge que el portarà fins a Hong Kong, la mítica colònia el significat de la qual en xinès, ?port de les aromes?, té ressons més que exòtics. Ben aviat, en el vaixell coneix una jove monja que li ensenya la llengua que li obrirà les portes de la ciutat que mai no dorm. Anys després, dos personatges més s?immiscuiran en la seva vida: Dawn Stone una cínica periodista londinenca i Matthew Ho, un nen refugiat el pare del qual va patir la revolució cultural, i que ara, amb el nou mil?lenni, emprèn una nova vida com a jove empresari. A l?entorn d?aquests personatges emergeix l?altre gran protagonista de la novel?la, la ciutat de Hong Kong, un lloc encantat que ha atravessat guerres i revolucions, que creix, canvia i lluita per convertir-se en una de les societats més riques del món.John Lanchester va néixer a Hamburg el 1962. Ha exercit de ressenyista de llibres, periodista futbolístic, escriptor de necrològiques i crític de restaurants. La seva primera novel?la El refinament del gust (premi Betty Trask) va tenir una gran acollida per la crítica. Després va continuar amb El senyor Phillips, i finalment El port de les aromes, que ha obtingut el Premi Llibreter 2005.

Otros artículos del autor

NOVEL·LA FAMILIAR