COSTA BRAVA. ÀLBUM-GUIA 1925 - Librería Bibliotecas Públicas

COSTA BRAVA. ÀLBUM-GUIA 1925
COSTA BRAVA. ÀLBUM-GUIA 1925. EDICIÓ FÀCSIMIL PARCIAL I ACTUALITZADA AMB IMATGES I TEXTOS D?AUTORS CONTEMPORAN
VARIOS AUTORES
EDICIONS SIDILLÀ SL
Otras guías de viaje
978-84-945041-4-3

L?any 1925 l?Ateneu Empordanès editava L?Àlbum guia de la Costa Brava, una de les primeres guies que es van publicar sobre el litoral de la regió de Girona. Per fer-lo havien convidat a col·laborar escriptors vinculats a cadascun dels pobles de la Costa Brava. Els de l?Ateneu, a més, il·lustraven l?Àlbum guia amb magnífiques fotografies i amb algunes pintures d?artistes destacats. Quasi un segle després hem volgut reeditar-lo. N?hem recuperat l?edició original i hi hem afegit textos d?autors contemporanis que, com els seus predecessors, estan relacionats amb cadascuna de les ciutats i de les viles de la Costa Brava. Ben entès, però. Hi hem afegit també el rerepaís.
L?Àlbum guia de la Costa Brava inclou la versió francesa, anglesa i espanyola dels textos actuals. No hem volgut perdre l?esperit d?aquells empordanesos que van voler ensenyar la seva terra al món.
Version française
Versión española