BARCELONA NOVA I METROPOLITANA - Librería Bibliotecas Públicas

PÒRTIC
Otras guías de viaje
978-84-9809-334-6

La col·lecció “Geografia literària” pretén posar a l’abast d’un públic lector ampli una vasta antologia de paisatges i textos vinculats al territori. Aquest és un llibre per fer turisme cultural i, sobretot, literari. Després de Barcelona vella i Barcelona nova, aquest volum està dedicat a una part de la Barcelona més distant del centre, i la zona metropolitana. La literatura que ens ofereixen aquests barris i poblacions és àmplia i variada. Hi tenim el Carmel de David Castillo, el Besòs de Màrius Sampere, la plaça Raspall d'Enric Casasses, etcètera. Tot un calidoscopi urbà sembrat de literatura, amb un pròleg de Joaquim Molas.