BABAR. ELS JOCS OLÍMPICS DE VILA CELESTE - Librería Bibliotecas Públicas

0 a 4 años
978-84-9801-593-5
Cartoné

Babar i la seva família estan molt emocionats: Vila Celeste alberga els Jocs Olímpics! És la seva oportunitat de veure en acció als millors atletes de tot el món i de conèixer a gent nova d'altres països. Tots es queden bocabadats davant les piruetes dels gimnastes, les capbussades dels saltadors de trampolí i la carrera dels ciclistes per arribar el primer a la meta. A Flora, la filla de Babar, li agrada observar al maquíssim Coriandre, un saltador amb perxa procedent d'un país anomenat Mirza. Un dia es troben al parc, i entre ells sorgeix l'amor. Coriandre li demana a Flora que es casi amb ell i tots col·laboren per ajudar-los a celebrar unes magnífiques noces a Mirza.

Otros artículos del autor