APUNTS I CONTRAPUNTS SOCIOLINGÜÍSTICS - Librería Bibliotecas Públicas

APUNTS I CONTRAPUNTS SOCIOLINGÜÍSTICS
APUNTS I CONTRAPUNTS SOCIOLINGÜÍSTICS. EN EL CENTENARI DE LES NORMES ORTOGRÀFIQUES
VALLVERDÚ, FRANCESC
INSTITUT D'ESTUDIS CATALANS
Obras de referencia
978-84-9965-164-4

Apunts i contrapunts sociolingüístics són pinzellades de diversa magnitud i intensitat a qüestions sociolingüístiques d?actualitat: des dels principals reptes amb què es troba avui la nostra disciplina fins al nou marc sociolingüístic que s?està perfilant per a la llengua catalana, passant per altres aspectes de la normalització lingüística. Aquest bloc, que ocupa la primera part del volum, és acompanyat d?altres treballs de caràcter lingüístic (la qualitat de la llengua als mitjans audiovisuals, el contacte de llengües a la televisió) o més sociocultural (els Països Catalans com a objectiu estratègic, el sentit de la cultura catalana a Europa). En definitiva, un estímul a la reflexió teòrica i pràctica sobre problemes que avui interessen i preocupen més que mai a la comunitat catalana.