Amb en tango som tres - Librería Bibliotecas Públicas

RBA
978-84-7871-581-7
Cartoné

Aquesta és la història vertadera de Roy i Silo, pingüins de cara blanca, que tenen una delicada línia de plomes negres per sota del bec, com portessin un collaret. Després d'algun temps, el 1998, Rob Gramzay, el guarda del zoo del Central Park, va descobrir que aquests dos pingüins mascles que estaven junts sempre eren parella.

L'any 2000, Rob Gramzay sempre observava el comportament tendre de Roy i Silo, i va decidir donar-los l'oportunitat de crear una família. Tango, la seva criatura, va néixer d'un ou d'una altra parella de pingüins, anomenats Betty i Porkey. Aquesta parella acostuma a incubar els seus propis ous, però mai han estat capaços d'ocupar-se de més d'un al mateix temps. Quan Betty va posar dos ous fèrtils, Gramzay va col"locar l'ou sobrant al niu buit que havia construït la parella. I el nom triat per al nadó pingüí significa es necessiten dos per a ballar un Tango.

Si aneu al zoo de Central Park, podreu veure el Tango i els seus pares jugant a la casa dels pingüins, amb els seus amics, Nipper, Squawk, Charlie, Wasabi i Piwi. Hi ha quaranta-dos pingüins de cara blanca al zoo de Central Park, i més de deu milions al món.
Però només hi ha un Tango.

Una nova de forma d'ensenyar als nens a comprendre la formació de famílies diferents.

Otros artículos del autor