1714-2014 EL CAMÍ CAP A LA INDEPENDÈNCIA - Librería Bibliotecas Públicas

ARA LLIBRES
978-84-16154-04-3
Cartoné

Expliquem com s?ha construït la nació a partir del moment clau de la guerra de Successió.
Recuperem la memoria històrica del país interpretada pels millors historiadors.
Reflexionem sobre el futur de la mà dels grans pensadors actuals.

El treball de recerca histórica d?un equip de més de 50 historiadors catalans.
L?anàlisi de la última década de la mà dels protagonistes i cronistes de referència.
Totes les respostes per saber com serà la Catalunya independent en la veu dels grans pensadors actuals
Una obra dirigida per Agustí Alcoberro i Eduard Voltas.
Expliquem com serà la Catalunya del futur en: cultura i llengua, democràcia i participació, economia i fiscalitat, salut i benestar social, habitatge, recerca i empreneduria?
Amb la participació d?un equip de 50 autors de referència, dirigits per Eduard Voltas, entre els quals figuren: Enric Calpena, Vicenç Villatoro, Toni Soler, Teresa Forcadell, Saul Gordillo, Albert Sáez, Pere Martí, Martí Olivella, Joan Coscubiela, Miquel Puig, Muriel Casals, Núria Bosch, Ramon Folch, Antoni Vives, Manel Esteller, Carme Trilla, Isidor Marí, Santiago Vidal, Jordi Sánchez, Martí Anglada, Josep Bargalló, Joan Subirats, Alba Cuevas, Ramon Tremosa i Xavier Antich.