116 ICONES TURÍSTIQUES DE CATALUNYA - Librería Bibliotecas Públicas

978-84-393-8700-8
Cartoné
Catalán

Catàleg dels 116 símbols iconogràfics més representatius de Catalunya, una descr ipció visual i conceptual d'un univers d'elements i significats del patrimoni cu ltural, natural i social que defineixen Catalunya com a país, com a poble i com a destinació turística. Els símbols iconogràfics triats són tant tangibles (natu rals o humanitzats) com intangibles (vinculats a la tradició o contemporanis), i també personatges (referents històrics, contemporanis o de ficció). L'àmbit tem àtic inclou la història, la cultura, les arts, la ciència, la natura, el territo ri, els esports i els esdeveniments.