Segueix-nos: Consulta: Blog

Disponibilitat:
Sota comanda (Consultar)

Sinopsi

Joaquim Carbó és a hores d?ara un dels autors més llegits en la nostra llengua. És per això, que la seua figura ha estat i és de gran importància en el panorama de la literatura catalana. A pesar d?aquesta rellevància, per primera vegada és l?editorial Perifèric Edicions l?encarregada de publicar el que és el seu primer llibre de memòries. En ell fa un repàs de la vida literària i cultural catalana des de meitat del segle passat fins ara. Viure amb els ulls recull les vivències de Joaquim Carbó, el creador de La casa sota la sorra i de personatges tan entranyables com Felip Marlot. Tot i que es defineix com a home tranquil, Joaquim Carbó ha creat cases a sota i a sobre de tots els llocs possibles fent que la seua obra forme part del nostre imaginari col?lectiu.

cistella de la compra

0 Articles 0,00 €
Com es compra ? Base de datos de películas Base de datos de libros Recomendamos Recomendamos Banner1 Banner2