Segueix-nos: Consulta: Blog

SHERLOCK HOLMES I ELS IRREGULARS DE BAKER STREET. A LA RECERCA DE WATSON - Librería Bibliotecas Públicas

Cercar
Cerca avançada
SHERLOCK HOLMES I ELS IRREGULARS DE BAKER STREET. A LA RECERCA DE WATSON
Títol:
SHERLOCK HOLMES I ELS IRREGULARS DE BAKER STREET. A LA RECERCA DE WATSON
Subtítol:
MICHAEL CITRIN; TRACY MACK
CADÍ
Any d'edició:
Matèria
Narrativa infantil
978-84-474-1166-5
Pàgines:
Enquadernació:
Catalán
Disponibilitat:
Sota comanda (Consultar)

Sinopsi

Continuen, en aquesta nova entrega, les aventures dels simpàtics personatges dels Irregulars de Baker Street, una colla de nois del carrer que treballen a les ordres del detectiu Sherlock Holmes.
En aquesta ocasió, han de resoldre l'assassinat d'un famós arqueòleg al Museu Britànic mentre porta a terme una investigació secreta sobre la deessa Diana. Darrere tot està el malvat professor Moriarty, que segresta, a més a més, el doctor Watson, amic i biògraf de Holmes.
A la vegada, Ozzie, un dels joves protagonistes segueix cercant el seu pare, la identitat del qual desconeix, encara que podria ser algú molt proper...

cistella de la compra

0 Articles 0,00 €
Com es compra ? Base de datos de películas Base de datos de libros Recomendamos Recomendamos Banner1 Banner2