Segueix-nos: Consulta: Blog

LA CULTURA DE MASSES A LA BARCELONA DEL NOU-CENTS - Librería Bibliotecas Públicas

Cercar
Cerca avançada
LA CULTURA DE MASSES A LA BARCELONA DEL NOU-CENTS
Títol:
LA CULTURA DE MASSES A LA BARCELONA DEL NOU-CENTS
Subtítol:
ARÉVALO I CORTÈS, JUST
L´ABADIA DE MONTSERRAT
Any d'edició:
Matèria
Altres gèneres
978-84-8415-438-9
Pàgines:
Enquadernació:
Catalán
Disponibilitat:
Sota comanda (Consultar)

Sinopsi

Trajectòria i activitat literària d?un conjunt d?escriptors representants més característics de la cultura popular i de tendència progressiva i republicana del primer terç del segle XX. Estudi de la raó d?ésser i consecucions d?una tradició literària que, tot procedint de la bohèmia revifada a la Barcelona dels anys de la Primera Guerra Mundial, acaba convertint-se, per mitjà dels mass media i al llarg de la dècada dels vint, en el moviment més significatiu i característic de la cultura de masses autòctona.

cistella de la compra

0 Articles 0,00 €
Com es compra ? Base de datos de películas Base de datos de libros Recomendamos Recomendamos Banner1 Banner2